18/06/2026
I 3F står vi skulder ved skulder med Den Grønne Gruppe i kampen for overenskomst og ordnede forhold hos Davidsen Landbrug og resten af landbruget.
Det her handler ikke kun om én landmand.
Det handler om, hvilken retning vi vil have for dansk arbejdsmarked.
Den danske model har skabt velstand og sammenhængskraft i generationer. Den skal forsvares – ikke udhules.
Vi kæmper for anstændige løn- og arbejdsvilkår.
Vi kæmper for lige vilkår og fair konkurrence.
Og vi kæmper for et arbejdsmarked, hvor respekt for medarbejderne er en selvfølge.
Del, hvis du også mener, at den danske model er værd at stå vagt om.