09/06/2026
POP-UP RESTAURANT 2026 PÅ VARANGER BRYGGE ☀️🌅🌊👨🍳
Dato: 14. juli – 2. august
Bak grytene står erfarne kokker!
Bård og Max gjentar suksessen fra i fjor og vil ha ansvaret for restauranten i første og siste uke av perioden. Nytt av året er Kristin og Mads, som tar over kjøkkenet i mellomuka.
«Venner og matkolleger over kjøkkenbenken»
Vi er Kristin og Mads – og vårt mål er å dele matglede, sankekunnskap og gode smaksopplevelser gjennom det beste vi kan.
Mads
Har inntil nylig ledet kjøkkenet på Smalhans i Oslo, hvor han har videreført restaurantens sterke håndverkstradisjoner og Michelin-anerkjennelse. Nå har han tatt steget ut som frilanser – til glede for både oss og norsk matbransje.
Kristin
Jobber med sanking i samarbeid med anerkjente kokker og restauranter over hele landet – Smalhans var faktisk hennes første kunde. Hun foreleser ved studiet Bærekraftige matopplevelser i Nordland fylkeskommune og er forfatter av boken Håndplukk.
Sammen – og hver for seg – skal kokkene skape menyer som hyller det arktiske kjøkkenet, med moderne vri, lokale råvarer og masse personlighet.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til sommerens pop-up på Varanger Brygge!☀️
Bordbestilling via lenke eller på hjemmesiden
https://booking.gastroplanner.no/varangerbrygge/t