17/06/2026
Gisteren begonnen we de middag met een fijne meezingsessie tijdens 'Café Chantant' en eindigden we met een heerlijke coupe aardbei of dame blanche. Daar zijn geen foto's van want het was zo warm dat de ijsjes zouden wegsmelten nog voor we onze camera konden bovenhalen. Maar geloof ons maar op ons woord: het was lekker!