15/06/2026
❤️Nathalie & Franz❤️
Wos fia a scheena Dog! ☀️
Mir ham de Hochzeit vo da Nathalie und an Franz am 13.06.26 bei uns im Wirtshaus feiern derfa. Des Brautpaar war einfach super liab und de Stimmung war den ganzen Dog über a Wahnsinn! 🥂🎉
Für beste Musi und a gscheide Gaudi ham de Woidrocker g’sorgt. 🎶🕺💃
Danke, dass ma an eurem bsonder’n Dog dabei sei derfa ham. Mir wünschen eich für eure gemeinsame Zukunft vai Liab, Gsundheit und ganz vai glückliche Momente! 🍀❤️
Ois Guade für euren gemeinsamen Lebensweg! 💍🥂