14/06/2026
Traditionen tro holder vi også i 2026 Sankt Hans i Rosenparken tirsdag d. 23. juni, og vi håber, at DU🫵 vil være med 😍🌹
Arrangementet starter kl. 17.00, hvor der er mulighed for at købe sig lidt at spise og drikke, mens Darko spiller for os i parken 🍴🥤🍷🎼🎸
Aftenen sluttes af med båltale ved Marianne Damtoft 🎤, hvorefter bålet tændes 🧙♀️
Som noget nyt vil vi i år afholde kagekonkurrence med mulighed for at vinde fine pengepræmier 🎂🍰🧁🥧 Se foto for yderligere info!
Vi glæder os til at se DIG 🌹😍
Tryk meget gerne "Deltager" til begivenheden, så flere følger dit eksempel ❤