15/06/2026
Kæmpe tillykke med bronzemedaljen, Thor! 👨🍳🥉
Vores elev Thor afsluttede i torsdags sin uddannelse som kok – og det gjorde han på imponerende vis. Med en flot bronzemedalje til svendeprøven, et legat for de højeste karakterer gennem hele læretiden og en anerkendelse som klassens kammerat, er der virkelig meget at fejre. 🎉
Thors rejse hos os begyndte som FGU-elev, og siden da har vi set ham vokse både fagligt og personligt. Han har fundet sin retning, grebet faget med nysgerrighed og vist en særlig evne til at fordybe sig, eksperimentere og hele tiden søge ny viden i køkkenet.
Det er netop den kombination af faglighed, engagement og godt kammeratskab, der gør Thor til den kok og kollega, som vi er så glade for at have omkring os.
Og heldigvis siger vi ikke farvel. Når læretiden slutter, fortsætter Thor nemlig som kok hos os på Fjelsted Skov fra 1. august. Det glæder vi os rigtig meget over. ❤️
Hjælp os gerne med at sende Thor et stort tillykke her i kommentarfeltet!