15/06/2026
Yay - tillykke og vi glæder os til at byde dig velkommen 😃🙏🏼
🏆 VI HAR EN VINDER! 🏆
En kæmpestor tak til alle jer, der deltog i vores konkurrence om en tur til madeventen . Vi er overvældede over interessen!
Det er nu en fornøjelse at kunne afsløre, at den heldige vinder af turen til Bornholm er:
🎉 Inger Højer 🎉
Kæmpe tillykke, Inger! Vi glæder os meget til at byde dig velkommen ombord på DAT og sende dig afsted til en fantastisk oplevelse med masser af gastronomi, hygge på Hotel Klippen og stemningsfuld Mad & Bølgebanko i Gudhjem d. 19.-21. juni. Vi kontakter dig direkte med info om din præmie.
Gik du glip af præmien? ✈️🍽️
Fortvivl ikke! Du kan stadig nå at opleve den bornholmske sommer og Sol over Gudhjem. Vi gør det nemt for dig at komme afsted, uanset hvor du befinder dig i landet.
Vi flyver nemlig direkte til Bornholm fra:
📍 Aalborg
📍 Billund
📍 København
Sikr dig dine billetter nu og bliv klar til en uforglemmelig tur til klippeøen.
👉 Book din rejse her: https://dat.dk/
Vi glæder os til at se dig ombord!