15/06/2026
Hvor der er vilje (og accept af manglende nattesøvn), er der vej 💪
I dag for et år siden overtog vi nøglerne til Gl. Løgten Strandkro.
En livsomvæltende dag.
Starten på et eventyr, der først lige er begyndt.
En ny hverdag, vi ikke anede, hvordan ville se ud.
Det ved vi nu 😍:
Vi har brugt flere hundrede liter maling.
Vi har kørt uhyggeligt mange ture på genbrugspladsen.
Vi har skrubbet og skuret vores hænder hudløse.
Vi er langt fra i mål endnu.
Vi har mange drømme om vores sted.
Vi har holdt de første 60 selskaber.
Vi har haft tre udsolgte tarteletter ad libitum aftener.
Vi har haft tre udsolgte stegt flæsk ad libitum arrangementer.
Vi har haft tre udsolgte "wienerschnitzel mit alles".
Vi har solgt, hvad der svarer til en p***e vin.
Vi har solgt flere end 1.000 is.
Vi har 20 medarbejdere tilknyttede.
VI har sovet alt for lidt!
Det er ret fantastisk.
Tak for opbakningen ❤️