18/06/2026
Mange har aldrig spurgt, men måske haft lyst til det:
“Mahmoud, har du en BMW?”
Ja, det har jeg fak’a’talt!!
Fremover kan du i caféen – torsdag, fredag og lørdag fra kl. 9.00 – få din kaffe med en BMW, aka. bolle med wost.
Du kan naturligvis også få snurrer, cookies eller hvad nu ellers finder på.