18/06/2026
I dag har vi fejret Mosab 🎉
Mosab er nemlig blevet færdigudlært kok, og det skulle selvfølgelig markeres.
Vi har været rigtig glade for at have ham som en del af Severin. Han har bidraget med faglighed, stort engagement og godt humør i køkkenet, og det har været en fornøjelse at følge hans udvikling.
Derfor er vi også ekstra glade for, at Mosab har sagt ja til at fortsætte som afløser hos os.
Stort tillykke, Mosab, og tak for din indsats indtil nu 💛