06/06/2026
starstarstarstarstar 6 uur geleden Nieuw
Wir wurden herzlich empfangen. Damit wir mit unserem Wohnmobil einfahren konnten, wurden noch ein paar Äste abgesägt.
Viel Ruhe für ein kurzen Aufenthalt
Wow, 4 stjerner fra vores schweiziske gæster. Det er vi rigtig glade for. Vi har også fået nogle tips. Fantastisk, for dem kan vi bruge, og vi bliver klogere af dem.
Wauw 4 sterren gekregen van onze Zwitserse gasten. Daar zijn we heel blij mee. Ook nog wat tips gekregen. Top, want daar kunnen we wat mee en worden we wijzer van