15/05/2026
Na vele mooie jaren nemen we afscheid van ons appartement aan zee. 🌊❤️
Voor ons was het een plek om tot rust te komen en te genieten met familie en vrienden.
We bewaren er veel mooie herinneringen aan en hebben ook fijne, nauwe contacten opgebouwd met onze huurders.
Met pijn in ons hart laten we ons plekje aan zee los.
We hopen dat de toekomstige eigenaars er evenveel geluk en plezier aan zullen beleven als wij hebben gedaan.☀️
Zie de link voor meer informatie over de verkoop
Via de (overdekte) galerij bereikt u de entree van het appartement. U komt binnen in een royale hal met trapopgang, trapkast, meterkast en toegang...