23/06/2026
βΌ
κ₯ Hoe slapen jullie?
Ja met je ogen dicht denk ik, maar hoe gaat het met de warmte? Of hebben jullie een airco thuis?
Hier hebben alleen de kids, lees dochterlief, er het meest last van. Ze kan niet zo goed tegen de warmte en heeft een ventilator echt nodig met dit soort warme temperaturen π« Logan heeft ook een ventilator, maar kan er wat beter tegen, en ik? Ik heb een ventilator staan, maar die staat uit. π€ Ik kan best goed tegen de warmte βοΈ
Ook straks weer op het terras, zet mij daar maar neer hoor, heerlijk βοΈ π₯°
En jullie? Kunnen jullie er tegen?
vakantie slaapkamer, slaapkamer, bedroom, bedroominspiration, japandibedroom, scandibedroom, wallpanels, homedecor, interiordesign, decor, woodupp, interiordesign, naturalhome, scandihome, japandistyle, scandijapandi