13/04/2026
Hoi allemaal,
Ik ben Billie, het kleinste, zachtste en misschien wel meest knuffelbare lammetje van De Zeeuwse Polder.
Ik ben hier geboren op een frisse ochtend, en meteen vanaf het begin stond iedereen klaar om mij te helpen. Mijn mama kon helaas niet bij me blijven, maar weet je wat? Ze zorgen hier super goed voor mij! Elke paar uur krijg ik mijn flesje. Dan roep ik heel hard “BÉÉÉÉÉ! Het is tijd!” En dan komt Kevin of Ilona heel hard aanrennen. Soms komen er zelfs bezoekers met een flesje.
Ik drink dan mijn flesje alsof ik een topsporter ben, slurpen, sabbelen, wiebelen met mijn staartje. En daarna val ik meestal in slaap op de gekste plekken.
Ook leer ik hier van alles:
- hoe je springt alsof je vleugels hebt
- hoe je knuffels vangt (dat is mijn beste talent)
- hoe je mensen laat lachen door gewoon jezelf te zijn
En weet je wat ik het allerleukste vind? Nieuwe vrienden ontmoeten.
Groot, klein, jong, oud, iedereen mag even hallo komen zeggen. Als jij langskomt, laat ik je zien hoe goed ik het hier heb. Misschien mag jij mij zelfs een flesje geven. Ik beloof dat ik heel netjes drink… nou ja, meestal dan.
Dus kom gerust eens langs.
Ik ben Billie, het vrolijke fleslammetje,
En ik kan niet wachten om jou te ontmoeten!!!!