12/06/2026
- VRIJDAG -
Hoi allemaal,
Ik loop vandaag even door onze B&B en bedacht me dat ik deze week wat minder online aanwezig ben geweest. Soms heb je daar gewoon even wat minder behoefte aan. Ik was wat meer bezig met privézaken en dat hoort nu eenmaal ook bij het leven. Niet alles hoeft altijd gedeeld te worden, en soms is het juist fijn om even wat meer in het moment te leven.
Ondertussen draait de B&B natuurlijk gewoon door, en wat is het dan mooi om te merken hoeveel gasten graag terugkomen.
Vandaag verwelkomen we Anita weer. Zij verblijft al voor de zoveelste keer bij ons, omdat haar broer en schoonzus op camping De Noetselerberg staan. Ook huurt ze traditiegetrouw de hele week een e-bike om de omgeving te verkennen.
In onze andere kamer ontvangen we Nico. Hij is eerder samen met zijn vrouw bij ons geweest, maar komt nu alleen voor een motorevenement. Morgen reist hij alweer verder.
Daarna arriveren er terugkerende gasten uit Duitsland. En zodra zij zondag vertrekken, staat de volgende check-in alweer klaar. Zo vullen de kamers zich dit weekend met bekende én nieuwe gezichten.
Wat me daarbij opvalt, is hoeveel alleenreizende gasten we ontvangen. Voor werk, een evenement, familiebezoek of gewoon voor zichzelf. Zelf heb ik dat eigenlijk nog nooit gedaan, maar eerlijk gezegd staat het wel op mijn lijstje om ooit eens te ervaren.
Nu ben ik benieuwd: hoe ziet jullie weekend eruit?
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Liefs,
Linda