14/06/2026
Met dank aan Pauline, Michiel, Noa en Faya hebben wij gisteren kunnen genieten van een heerlijke vrije dag. Samen met Huub en Annie, lieve vaste gasten van ons, zijn we naar het Klok en Peel museum in Asten geweest. Daar waren we alle vier nog nooit geweest. En, zoals we al van vele campinggasten hadden gehoord, dit was echt de moeite waard. Uiteraard hebben we ook nog genoten van een heerlijke ijscoupe bij ijssalon Bol.