19/06/2026
Ik lag echt in een deuk toen ik dit pakket opende.
Ken je dat? Je ligt ’s nachts wakker, scrolt wat rond en ineens lijkt alles een fantastisch idee. Tot het pakket een paar dagen later wordt bezorgd… 😅
In mijn geval: twee glimmende pauwen.
Maar weggooien? Nee hoor. Ze krijgen gewoon een make-over en worden uiteindelijk vast hartstikke leuk.
Ik ben nu vooral benieuwd: wat is jouw meest mislukte (of juist geniale) online aankoop? 😂