15/06/2026
| ππππππππππππππππππππ πππππ ππππ
Vorige week was het weer zover: ons jaarlijkse bedrijfsuitje, georganiseerd door de personeelsvereniging. Een dag waar gezelligheid, samenhorigheid en plezier centraal staan. Ook dit jaar hebben de mannen van de PV zichzelf weer overtroffen!
Op het programma stond een E-chopper tour gecombineerd met oud-Hollandse spelletjes. Ondanks een enkele regenbui genoten we volop van een dag vol touren, spelletjes, lekkere hapjes en drankjes, en vooral veel gezelligheid met collega's.
De dag werd afgesloten met keurig verzorgde snacks van De Smulbus, waarna we nog genoten van een gezellige avond die tot in de late uurtjes doorging.
We kijken terug op een zeer geslaagde dag en willen de mannen van de personeelsvereniging bedanken voor de uitstekende organisatie.
Bedankt voor de gezelligheid, op naar volgend jaar!