09/06/2026
aaaaaah sommer 🌞😎
Ønsker alle påmeldte en koselig ettermiddag i Kjærra i morgen 🤗 (La oss håpe værgudene er snillere enn i dag)
Jeg skulle gjerne vært med, men må ordne litt med familiere saker og slips.
Tusen takk til alle som er medlem, og jeg setter stor pris på at vi får til slike ting som sammenkomster i form av mat, sosialt, opplevelser, og masse fint.
Denne gangen er det ordna med grilling, det blir veldig bra. Det stekes hamburgere, og Slakter Abrahamsen har gitt oss god pris på pølser
namnamnam grilla wiener er bare SÅÅÅ godt 😋😋😋
Vi ses til høsten! Nye opplevelser venter. Bla vår høsttur til Norefjell 🤗
Kom gjerne med forslag og ønsker om hva styret kan ordne for oss neste år 🤗