14/06/2026
Det är alltid lika stort och speciellt när någon av våra ungdomar tar klivet ut ur grundskolan eller gymnasiet! Vi som nära fått följa dem genom skolgångens vedermödor & glädjeämnen, tycker det är väldigt fint att även få dela dagen då skoltiden sätter punkt & nästa fas tar vid!
I år är det Vilmer vi fått vara med & fira och det med bubbel & tårta i hans trädgård vid Vätterns strand med utsikt mot Omberg!
Gilla 👍, säg grattis, lycka till eller något annat du vill skicka med en nybliven student med livet framför sig!