15/06/2026
Igår var det Barnrundan Kinnekulle och vi hade mycket besökare under hela dagen även om det regnade till och från. Roligt att se hur alla barn uppskattade att få träffa våra djur, leka på lekplatsen och ta en fika i cafét. Hundarna Pytte och Mel, geten Rudolf och grisen Rocky var väldigt trötta när dagen var slt efter att fått träffa många barn och fått gosa mycket. Varmt välkomna tillbaka till oss, alla ni som kom på besök igår.
Mvh Ulf Karlsson och Vanessa Karlsson